The Weather Thread

Discussion in 'Funstuff and Inspiration' started by ThisIsNotMe, Apr 28, 2008.

  1. emeralddancer

    emeralddancer Active Member

    Thank you and BE SAFE!!!!!
     
  2. emeralddancer

    emeralddancer Active Member

    This summer has been realatively cool (IMO) with burst of hot. It hasn't been to muggy here either. I mean MD usually gets real humid! Today is simply beautiful out. I dread this winter. I hate the cold so I pray it is mild! :D
     
  3. NURDRMS

    NURDRMS Well-Known Member

    okay, looks like we made it through Gustav, now on to Hanna (and Ike and the huge tropical depression off the coast of Africa.) Working 15 hour days at the air operations center will be the norm for a while. Can't wait to get back home to the Springs where the air is dry and the sky clear!!!
     
  4. QPO

    QPO New Member

    yes those hurricanes look so scary....and luckily that this last one petered out!...Lets hope the other one is not too big either. :-(
     
  5. Lioness

    Lioness Well-Known Member

    Yeah, I hope the hurricanes don't do any damage or take any lives, there have been so many of them lately.

    On the bright side (no pun intended) the sun came out today!
     
  6. _malakawa_

    _malakawa_ New Member


    more rain ........... :?

    i hope everybody will be safe.
     
  7. mamboqueen

    mamboqueen Well-Known Member

    Looks like Josephine is on the heels of Hanna...but there must be an "I" in there...who did I miss?
     
  8. _malakawa_

    _malakawa_ New Member

  9. emeralddancer

    emeralddancer Active Member


    UGH ... Haven't had a weekend this whole summer without some time of rain here in the NE. Blah .... at least it isn't a drought and for that I am grateful
     
  10. QPO

    QPO New Member

    well yesterday we had some slightly warmer weather. But today is back to the winter day, but spring is here so we will have more :) (of the warmer sunny days)
     
  11. Peaches

    Peaches Well-Known Member

    Really? Cuz it feels like we've got a drought out here. It seems like we've had "too much" good weather. (I hate rain, although I know it's very necessary.)
     
  12. emeralddancer

    emeralddancer Active Member

    Really and your not to to far from me. maybe like an hour. Not uncommon though.

    Also too ... I meant that we have rain (drizzle) to rain!(downpours.LOL) all summer. Or maybe that dang cloud just kept following me. Hahaa!
     
  13. _malakawa_

    _malakawa_ New Member

    i think that ike will not hit us.

    [​IMG]
     
  14. LucyDiamond

    LucyDiamond Active Member

    It's 10:30 in the morning and it's VERY dark outside.
     
  15. nucat78

    nucat78 Active Member

    Cool, but crisp almost Fall day - sunny, a few puffy clouds out over Lake Michigan. The lake is a steel blue color this morning with a few small waves.
     
  16. LucyDiamond

    LucyDiamond Active Member

    And, here comes the thunder.
     
  17. samina

    samina Well-Known Member

    it got so dark here a bit ago, nearly black! flood watch & heavy storms forecast...
     
  18. LucyDiamond

    LucyDiamond Active Member

    It's now lighter outside but, still cloudy.
     
  19. _malakawa_

    _malakawa_ New Member

    it is windy but no rain. yet. :cool:
     
  20. QPO

    QPO New Member

    Finally some warmer weather don't have to wear a jumper, or have the heater on!
     

Share This Page